Related Posts with Thumbnails

Friday, June 19, 2009

PANDAI BUAT BLOG.


Aduh... penatnya. berjam-jam lamanya saya berusaha untuk mencantikan blog yang baru ini. Sebuah halaman peribadi. Agar mudah untuk saya berkarya begitulah niatnya. Selama ini saya asyik dengan blog HIKMAH Bintulu. Alhamdulillah tak perlu diubah lagi rasanya. Ketika membuat blog ini saya merayau kemana-mana di alam maya. Akhirnya saya menemui jawapan yang tuntas berkaitan dengan masalah saya. Berblog amat memerlukan daya kreativiti dan inovasi yang tinggi anya bukan semata-mata hanya pandai membuat blog. Tak ubah macam kita membina sebuah rumah yang cantik. orang yang mahir tentang seni sahaja yang memiliki rumah yang cantik pun begitu perlu disulam dengan ketelitian.

Saya juga ingin berusaha semaksima mungkin untuk tujuan itu.

0 comments:

Post a Comment

 

TUNGGU TEDUH DULU Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template