Related Posts with Thumbnails

Wednesday, August 26, 2009

Tazkirah di Ladang Setuan, Tatau, Bintulu.


Saya turut mendapat undangan untuk menyampaikan tazkirah di Ladang Setuan, Tatau, Bintulu pada 28 Ogos mendatang, hanya beberapa hari lagi. Sebahagian warganya adalah pekerja-pekerja ladang dari Indonesia,Undangan ini pun ekoran daripada saya menyampaikan tazkirah tentang puasa di Surau Darul Iman, Kemunting, Bintulu. Kebetulan penduduk kariah disitu mengenali saya dan saya dipangil untuk menyampai tazkirah secara bidan terjun.

Sememangnya jika bukan atas semangat untuk memperbaiki diri, mungkin saya menolok pelwaan tersebut. Bulan Ramadhan adalah bulan tarbiyah dan dengan harapan saya turut mendapat mafaat daripadanya dan paling penting adalah ampunan Allah jua yang saya harapkan.

0 comments:

Post a Comment

 

TUNGGU TEDUH DULU Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template