Related Posts with Thumbnails

Tuesday, August 4, 2009

Derita Anak kecil....


Sepetang yang berlalu, saya terkesima dengan kiriman SMS dari seorang Sahabat "Bos doktor cakap tak dapat di ubat lagi anak saya, lantas saya menjawab kembali " maha suci Alllah dan semoga kita sentiasa mengambil hikmahnya". Anak kecil yang lahir belum cukup bulan ini bukan sahaja menderita kerana sumbing malah penyakit yang dideritainya tidak padan dengan usia kecilnya iaitu Jantung berlubang ditambah lagi dengan injap jantungnya hanya ada dua. Hati saya lirih ketika mengambil gambarnya. Makan pun harus melalui tiub yang dimasukan melalui hidung.

Keluarga yang menetap di Kampug Jabai, Bintulu ini mempunyai kisah yang panjang dan tentunya kesulitan ini menghimpit kehidupan mereka. Bagi sesiapa yang ingin membantu meringankan beban mereka sila hubungi saya di Talian : Ismawi Bin Ishak : 012 8700112. atau Mohd Aslan : 019 3690118. Kini keluarga ini masih di Hospital Umum Sibu. (Wan Norizan Bin Wan Seli & Sucilia Berkahim)













0 comments:

Post a Comment

 

TUNGGU TEDUH DULU Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template